det är nu det börjar

det är så nice att vara på väg in till en stad
den där sista sträckan på motorvägen gör min mage alldeles glad
sakerna är inplockade. inte upplockade.
inga större bråk.


jag är tillbaka i min älskade stad. slöhängt med j.
lagat mat till frugan.

jag älskar den trådlösa högtalaren. den som inte är min.
det börjar bli mysfeeling här. väntar bara på att min kvinna ska flytta in med mig.
det kommer bli en fin vecka med festival och födelsedag. på tisdag blir det lite minifest..då får man komma..

mammi har alltid tjatat på mig att jag ska skyla mig där hemma. är typen som tycker det är skönt att näcka, eller åtminstonde gå runt i undies. mina grannar ser nog en del när persiennerna inte är nerrullade. men wtf de har säkert redan hört när jag knullat. de får titta om de tycker det är så roligt.

har massor att göra. det är snart lunchtid och jag har inte kommit igång som jag ska.
söka jobb nu, hepp! sen ringa och bestämma fikadejt med kussen.
kussen som kommer ha klubb på debban i höst med djkollektivet. ska bli nice att gå och lyssna på dem.



det är nu det börjar. mitt samboskap med min favvokvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0