inget särskilt


jag är lite rastlös med småkryp i huden. har bara hunnit vakna än så länge.
drömmer att jag får sms av någon jag gillar, det var 3e gången gillt nu. meningsfullt och så oh ja.
fick fyllesms av någon jag gillar igår. oväntat och fint.

och nu saknar jag d lite och fyllesamtalen förr i tiden. hur det var. hur längesen det var jag faktiskt kallade honom bror.

jag har tänkt att det ska bli skönt att ta med alla saker nu. flytta på riktigt. men jag vet inte om man någonsin kommer göra det. liksom mina skivor..vad fan ska jag ha dem till? (någongång ska jag lära mig det där med de och dem på riktigt)

vill flytta nu. vill stå på balkongen och spana på folk, dricka öl och ha den där sushikvällen som vi planerat in nästa vecka.
det kommer bli så lovely. och sen vill jag åka och hälsa på bruden snart.

dagens dowload bang gangs album, ghost from the past
lyssna på the world is gray här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0