13/12


tja. whats up. mitt jobb är lite tråkigt nuförtiden. min granne har flyttat, vi som precis började komma in på snuskämnen.
jag och bögen har hittat varandra på fyllan men våra samtalsämnen är inte helt ok för mig att tala om öppet på jobbet. *småpryd*

alltså vad är grejen med sånna där fuuula "modellfoton" som alla verka vilja ta nuförtiden och sen lägger upp på fuckbook.
är alla verkligen så kåta på att låta sig stylas så de ser ut som en idoldeltagare å sedan ta pics där de har långt svallande hår som fladdrar lite av en fläkt. suck
(om jag fick erbjudandet skulle jag säkert tacka ja)
men måste de göra sig så fula, så 30årig-någonting-mamma

jag fick en inbjudan av spotify av ed. jag antar att jag försväntas vara tacksam. det där med att ta tag i sånt internettjafs är inte riktigt min grej nuförtiden.


trivs med att vara hemmamupp. imorn blir det kanske utgång men jag gillar att vara hemma helt enkelt. visst det är trevligt ute ibland men folk är sällan tillräckligt snygga eller ostöriga för att jag ska bli pepp. det där med att connecta, vara inbjudande och trevlig mot folk jag inte känner ute är kanske heller inte riktigt min grej. less talking more hångel..om jag får välja. om jag skulle orka.. men är iallfall pepp för julfesten imorn där massa folk ska ta med sig mat till veggojulbord..fatta paltkoman.
det trevliga nya bekantskapen, filmaren från jobbet, kommer vara där men alltså antingen missuppfattar jag honom/ han är bara konstig eller är han så jävla torr och tar allt man säger på fullt allvar. orka!

jag har kirrat det mesta inför jul. bakat och stått i. imorgon fixar jag så gott som allt som är kvar..yay..duktigt.
no ångest.
ska bara hitta några schyssta kläder till jul/nyår också.


mina systrar är sånna smstofflar(plural på toffel här?) och håller på heela tiden när de är här
sen kommer jag på att jag är en rätt stor msntoffel. busted!


en lussekatt till kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0