15/12 part two


cybersexkillen (vi har aldrig haft cybersex alltså men han fyllesmsade en request out of the blue en gång) skulle ha med sig en hemlig gäst till min kompis ikväll
jag gick och fantiserade om att det skulle vara f, såklart
det var inte f. det kom ingen alls
jag undrar vad han gör, vilken stad han bor i , vad han har för nya vänner, hur han klär sig, om han är tjock eller anorexiasmal, om han fortfarande inte sover. om han är nykterist eller halsar absinth
det var så han var, allt eller inget
bra vän eller någon man inte stod ut med när det blev för mycket. han blev alltid för mycket

du var ett jävla pain in the ass sist vi sågs, men jag var för elak.
vi var alldeles för bra på att munhuggas och komma åt varandras svaga punkter.
så förlåt & hoppas att allt inte är så kaosartat i dig längre

 jag skickade ett mess men han har säkert bytt nummer flera gånger om sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0