15/12

mm
helgen är egentligen inget större deal att gå in på. mer än att det är skönt med fester där folk är avslappnade, odryga och det inte sitter någon jävla indiekille som är jävligt kåt på sig själv, som vägrar lyssna när man snackar musik eftersom det är han och hans polare som är the center of attention.
jag orkar inte folk som ska impa på varandra med det ena eller det andra. som försöker för hårt att vara snyggnördiga, hippa och inne.
jag ger inte mycket för att gå ut nowdays och mina fyllor blir aldrig särskilt spännande. jag sitter hellre och fyllesnackar. jag är hellre med mina vänner, jag halvligger hellre i daves säng med en öl i handen och spelar tv spel. den där massan av ottraktiva utseenden och beteenden och jag har så svårt för grupper med nya, jag gillar dem inte alls. och om de är ok så  ger jag dem oftast inte chansen, det ligger alltid närmre att vara otrevlig och avvisande än trevlig.
även om jag kan ha span så blir jag aldrig tillräckligt kåt eller motiverad. det är kanske vintern och mörkret som frugan sa.
ge mig vår och hångel. ge mig händer som är mjuka som den där englandskillen den kvällen e spelade och jag hade rökt med mina exkollegor,som drar ut en och säger "hug me" på ett oslemmigt sätt.. ge mig lite jävla spänning. ge mig te på sängen, ge mig män som vill gosa i duschen morgonen efter man träffats första gången. ge mig connection. ge mig en kram, ta bort luggen ur mina ögon och säg "it's gonna be alright", när jag angstar.
jag är trött på att inte se något jag gillar när jag är ute och jag uppnår aldrig det jag vill uppnå, så jag är hellre med mina vänner, med människor som faktiskt ger mig något på riktigt.

försöker släppa stressen över saker som ska göras, att få dåligt samvete inför sig själv för jag sagt lite löst till folk att jag ska träffa dem snart och det kommer jag inte göra. över mejl jag inte svarat på som är till folk jag inte ens känner. spela roll liksom.

jag vill kunna slappna av tillräckligt för att kunna läsa, jag har läst kanske sammanlagt 50 sidor ur olika böcker sen augusti.


idag har varit en totally bakisdag med frugan. det är så skönt och bara slöa, sitta och fnissa i soffan ihop.

nu det lite late. sova, nu!
någon kommer vara trööött imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0