3/12

jag och frugan följer julkalendern på svt play. we like

blogg.se är cp, fick inte gårdagens inlägg postat, men lika bra det (emoinlägg)

idag är jag mer på g, ska släpa mig till jobbet imorgon

är såå trött.

den goda hustruns man har upptäckt bloggen,,oh the drama. synd att den läggs ner nu bara.
jag gissar på att han kommer ta ut skilsmässa rätt omgående.
skriver man om sånt offentligt så får man vara beredd på att folk faktiskt kan snubbla över det.
synd att hon inte hann skriva monogaminlägget som jag önskade.

och något mer jag gillar är den här. jag är helt hooked. den godaste yoghurten ever..har inte hunnit testa jordgubbsmaken än.
dyr, men förbannat god. try it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0