besvikelse


över den där flatserien jag lånade hem.wet moon. alternativflator med big boobs å korta kjolar..punkfrissor..
å så inget naket..typ alls! besviken och förvånad
det är kanske bara att jag är van vid mian lodalens karaktärers ständiga oggande i hennes böcker..
tacka vet jag bitchy då. (dock ingen flataction)
undrar om många flator känner extra press på sig att ha ett fantastiskt sexliv.

över att jag kom hem. v viskade något till mig..tänkte, jaha hennes chilenska lover är här å naken i vardagsrummet så jag ska stay away...men inte..hon hade piercat sig..i nipplen! det som vi pratat om att göra tillsammans..eller ja, samtidigt, i typ en månad. sist hette det att hon inte hade råd.
alla säger att det gör ont som fan. men jag ska..men nog efter jag varit iväg på min lilla tripp. palla krångel med det där borta.
kanske ska passa på i brighton..vet trevliga och snygga piercare där..fast då kommer jag bli helt töntig å generad.
är lite pryd ändå slänga upp tutten bara sådär framför en snygging man inte träffat innan. å sen så ska man inte ens ligga.


nu gick hon iväg för att se familjen som spelar ikväll..jag ska nog göra lite pankisar.
funderar på om jag ska gå till jobbet imorn eller inte eftersom jag blev helt yr idag på jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0