det är inte synd om gubben



jag tycker inte synd om gubben tito. inte alls.
däremot verkar han tycka väldigt synd om sig själv och har gjort det från början..
buhu vad jag inte tycker synd om dramakungen tito som "kollapsar" i rättegången och frågar bodström om han tagit kokain. han verkar inte ha alla hönsen hemma om man säger så.
i reportaget häromdan lät hans fru sig intervjuas.."det är en väldigt svår tid"
ehh JA. tito är fan inte offret här har han glömt det kanske??
det är kanske liiite mer jobbigt för kvinnan som blivit utsatt..för att hon får gå igenom det igen, bli pressad och ställd mot väggen.
tito säger
"jag känner mig besviken"
det kanske finns en anledning för att du blivit åtalad för sexbrott twice..
han är dömd nu och anses därmed skyldig..thats it,
sen hoppas jag hovrätten står kvar vid tingsrättens dom
så nu har alltså hagamannen, stureplansprofilerna och nu idag, tito dömts.
är vi alltså äntligen på väg?
jag hoppas det..
för det kan fan inte vara lätt å gå upp och vittna och inte bli trodd..att stå på sig. att sätta ner foten och säga att det här är INTE ok. en eloge till alla kvinnor som pallar ta det till rättegång.
och jag hoppas i och med denna domen att fler vågar anmäla.

hittade det här uttalandet från en av stureplansprofilernas försvarsadvokat ang skadorna som hade uppstått på kvinnan till följd av våldtäkten (i stureplansmålet)
- jag vågar påstå, utan att vara gynekolog, att det är naturligt att få sådana skador även efter frivilliga samlag.
ska man skratta eller gråta? det är så jävla sjukt vilken skit kvinnor får ta om,när dom går till rättegång
undrar om björn sandin. skulle tycka det var "naturligt" om han blev rejält skadad efter att blivit knullad.
ajajaj..jag kan inte gå normalt., eller sitta.men det är Naturligt.. såhär går det till. spräckt fram och bak.
hur kan han leva med sig själv?

jag satt på jobbet och uppdaterade och uppdaterade sen kom den..domen.
det är skönt.
you´re going down titogubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0