en sån morgon

då jag sitter på jobb och æter chokladkake.

surfar runt på bloggar.

mitt jobb ær ændå rætt bra. chill. jag ælskar att ha eget rum.

trøtt. ms anger och jag pratade halva natten och refererade hælften av det vi sa till sex and the city.

det var så intensivt samtalande att jag knappt mærkte att jag lagade middag.

vi har inte pratat ordenligt på mer æn ett halvår..så.


fastnar før en mening på en blogg
viktigast i en relation ær att man ælskar sig sjælv med den andre
det får mig att tænka, kænna efter
du går så jævla mycket bort.
får mig osæker. hur du trivialiserar mina tankar, åsikter.
hur jag kænner mig otillræcklig, liten och mesig. ointressant.
jag stængde mig før dig før flera år sedan, jag sa det redan då men førsøkte igen iaf. ville inte slæppa
men who am i kidding nær jag førsøker komma tilbaka, førsøker få det bra. om æn som vænner.
det var något vi hade då,,vad vet jag inte
det har blivit fult det finns inget kvar nu. inte ens sexet. å det ær bra
och det ær bra att du ska flytta från staden.


nu ska emobruden faktiskt jobba lite
klockan två blir det kake igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0