follow-up


jag blev rætt paff igår nær jag fick ett
hej. vad gør du ikveld. har du lyst på besøk, av spretet...!!
no way jag trodde vi skulle ses mer sen jag skicka messet om jag vill inte ha ngt seriøst..blabla.
men eftersom hans sæng ær stor och skøn så gick jag dit ist.
vi somnade till the cure, inflätade i varandra.
gud vad jag hatar att få gå upp nær någon annan ligger kvar helt varm och gosig i sængen..tortyr.
trøtt nu..sov inte så bra. vi låg och pratade, fnissade længe. kelade.
førutom att han tillhør kategorin mussla, (mænniskor som man får dra ur allt dom tænker, kænner i relationer)
så gillar jag honom. han ær bra før mig. en booster.
nu ska jag jobbajobbajobba før å sen gå hem och tvætta (ett par rena undies kvar nu) sen sova å sen hæmta c &m på stationen ikvæll. ska bli skitkul och se dom.
reunion från the folkhøgskoletid.

pommes till middag idag..yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0