no hard feelings

jag gillar det uttrycket. gillar ænnu mer nær jag øversætter det till: inga hårda kænslor
før det ær ju så.
då och då vill man få fram att man inte har några hårda kænslor. for now.

jag ska på gruppintervju på fredag tydligen. dagen efter en hel natt på bussen. hell yeah!
har aldrig varit på gruppintervju..verkar konstigt. gillar inte riktigt ideen.
vet att jag håller kæft i grupper med nya ansikten.
well. inte bestæmt ens om jag vill ha jobbet.
betyder ett commitment på 6 månader minst. och jag har aldrig varit så sugen på det dær med att binda sig..
anyhoe..isf får jag jobba med en væn som jag inte hængt med på læænge vilket skulle va asnice.

shit jag har sovit way to lite inatt. håll mig vaken någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0