oh, the irony


igår skællde jag ut pappi før att " du ær så negativ..varfør ska du ALLTID va så negativ. negativ och nedlåtande..hela det hær..det går inte det kommer inte gå..jag ær så TRØTT på det"

igår høgg jag alla som tilltalade mig..næstan.
vissa dagar finns det inget mer provocerande æn snællhet.
eller gnæll
eller vadsomhelst nær jag inte kan hantera situationer dær jag inte har kontroll, nær jag blir besviken.
nær det inte blir som man tænkt sig.
det blir ju aldrig det..
nær jag inte orkar annat æn att knyta nævarna som førsvar.
dont take it personal.
vissa dagar ska man bara inte umgås med mig. inte jag sjælv heller


at least ær jag vældigt snygg i håret nuførtiden
always something


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0