paprika



när jag var hos spretet så vaknade jag upp under natten och började prata med honom eftersom jag inte trodde jag/vi hade sovit något.
då var han helt uppe i en dröm och var helt förvirrad..
började prata om jonny depps fru osv..å att hans dröm skulle bli filmmanus..
jag borde skriva ner den,sa han..så det gjorde han.
klev upp från sängen..all nude..gick å satte sig vid skrivbordet och skrev..i säkert tio minuter, medans jag låg kvar och fnissade.
när jag sedan gick upp på morgonen så smygtittade jag lite på pappret..där stod det typ 4 meningar..

det är som i en nemistrip när hon också vaknar upp mitt i natten och ska skriva ner vad hon drömmer..
när hon vaknar upp dagen efter ser hon vad som står skrivet på pappret..
"paprika"

måste kolla nästa gång jag är där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0