plus och minus



+
min post har kommit.
min fina david shrigley tischa har kommit, min bok från nya zeeland har också landat..happyhappy

-
tvättmaskinerna funkar inte. inte någon av dom.
det börjar krisa sig..undiesarna böjar ta slut. jag har köpt nya strumpor så jag ska klara mig lite där iaf.
hur fan ska man göra? vet inte alls när dom blir fixade. kan ta en vecka, två.
vända ut och in på mina knickers..? å gå runt i svettkläder.hett. då får jag säkert ligga

appråpå ligga fick jag ett mess av spretet idag. jag hade slängt alla hans gamla. underlig man.
jag får ge honom the speach om att jag bara är ute efter att ha lite "roligt"
typiskt killar å tro att man som brud är på för att ens högsta önskan är att ha ett seriöst förhållande med dom.
men hey,,i dont do that kind of thing..
jag försöker ju bara få så mycket jag kan innan jag drar. å jag drar snart. har inte tid å spela svår,orkar inte med någon som ska spela svår. för det här är enkelt.
i slutändan är det alltid män som säger till mig
-du är/var mer än ett ligg.
aldrig jag.
eller
-kan vi inte umgås också..
ok då..vi kan väl gå på bio, sa jag
å bestämde film. vi såg shortbus..haha humor.

helgen har varit så jävla bäst. skriver mer imorn nu ska jag däcka.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0