snuskmannen i min dator!


nu nyss när jag letade efter ett snabbkommando så kom jag åt en handikappsfunktion.
jag satte på voice-overn. som jag inte ens visste att jag hade..
alltså en röst läser allt jag gör och skriver.
dessutom insåg jag at det finns runt 20 röster att välja med. någon låter som den ligger i en låda. en annan viskar en annan låter som bubblor, någon som en karaktär från star trek osv.
naturligtvis vad jag tvungen att uttnyttja detta tillfälle och mina msn konversationer blev plötsligt rätt grova..
ni han ju gissa vad jag roade mig med för slags ord, mogen som jag är..
sen på amerikansk/svenska också..
 "fidde"
jag skulle i princip kunna ha min dator som cybersexpartner..
älskar min macbook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0