suck nu börjas det..dom där jävla barnen


ja. jag gillar inte fuckbook så mkt. jag vet inte alls vilka man ska höra av sig till eller inte och så vidare..
meen så kom det sig att några gamla klasskompisar från gymnasiet (min parallelklass..jag avskydde min klass..dom avskydde nog mig med..)
en del av dom har jag inte på min vännerlista..inte särskilt intresserad heller. gillar mer när det är rakt å sådär och inte massa ytliga bekantskaper
jag vet ju ändå att jag aldrig kommer skriva till dom
men så fick jag mejl om en återträff..jag ska inte dit jag kan inte så jag slipper..skönt. eg har jag inget emot någon av dom men jag är bara sån..vill inte va med.
å nu börjas det..en av dom har blivit med barn. förmodligen planerat..plus att hon är gift.
hon har inte fyllt 25 än..jag menar..w00t?? varför
jag gillar ju inte barn men om man ska skaffa dom vill man inte passa på å svina runt lite först?
men hon har ju sin husband, sitt radhus, sitt sjukgymnastjobb..så nu är det väl bara ungar som fattas för att känna fullfiilment. den där påstådda kärnfamiljslyckan.

grejen är att hon har sin utlraljudsbild på spädisen som bild på facebook..som pres-bild lix. seriöst
jag orkar inte med att kvinnor runt mig ska bli helt fixerad vid barn..inte nu..inte redan..aldrig.
jag erkänner dock att vi satt å pratade amning här för två veckor sen när c och m var här. cs syrra hade nyss fått unge..
amning verkar skumt..typ om man ammar från ena tutten rinner den andra också. å jag vet inte om det gäller alla kvinnor men den här kvinnans väninnas tuttar började rinna när den andra kvinnans barn började skrika (dom hade bägge barn alltså). visst e det skumt? c var bra å avslappnad å kallade ungen det hela tiden..heh
det är ok om man någongång snackar ungar. men jag pallar inte när det ska gulligullas å åhh vad fint å snuttisnuttas över det. jag känner inte så. jag tror heller inte så många män pratar så om att få barn..
blir så trött på att jag som kvinna ska förväntas vara intresserad av barn..eller som när i slängde över en unge i famnen på mig i somras..flinade å frågade
-känner du dina modersinstinkter nu?
-ehh. nee
konstiga är dom. som en annan sorts varelse.
jag kanske kommer över mitt agg mot barn någongång. who knows
nu är dom bara obehagliga...å tanken på att vänner å bekanta börjar krysta ut dom får mig rätt avtänd på hela saken.

och om kvinnor nu kan stimulera fram modersmjölk fast dom inte är med barn eller så..hur kommer det sig då att man inte får mjölk av att själv stimulera dom eller tex genom sex?
skulle jag vilja veta.

nackdel med at dejta äldre killar: dom börjar snacka om att dom vill ha barn om typ 2, 3 år. då vill jag bara springa därifrån å säga..vi ska nog inte ses mer va
då är det mer fördelaktigt att träffa yngre, heta, lenbröstade lammkött..det som då kan inträffa är att dom bor hemma hos sina föräldrar..
som husband. om vi träffas i vår kommer jag förmodligen va tvungen att hälsa på hela familjen..inte såå kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0