summering

jag borde inte alls skriva jag borde sova omdelbums men jag somnade efter kanelgiffelhetsätande när jag kom hem. och drömde att jag var gravid..huuu!

tänkt er skitfin hemmafest alldeles lagom
tänkt er mycket sprit på kort tid och kanonfylla
tänkt er utsålt justice
tänk dansdansdans och svett som fan.
tänk er min favvokvinna i handen
tänk hålla på å dö utan vätska
tänk gå vidare på olika klubbar å avsluta lagom och bra.
tänk gå hem lycklig över att hon är här
tänk er vakna utan något bakisskap whatsoever..äta frukost och hänga på snyggt designfik resten av dagen.

jag ska lägga ut bilder på toan från fiket...jag måste. sjukt snygg.ni kommer förstå

det enda som egentligen drog ner det en liten stund var ett mansäckel som tog ett rejält grepp om min rumpa.
hej jag är på konsert som varit utsåld en månad. jag är skitfull å jag tänker att det är en bra idé att ta på flickor med korta kjolar när jag kommer åt. det är sånt jag vill ägna mig åt på konserter.
jag vände mig om och gav honom en knytnäve i magen..retard!
synd bara att jag inte bitchslappa honom ist..hårt.

helgen var en enda topp och lyckorus. och jag har kanske världens finaste bästis.
eller det har jag ju.

och inte att förglömma!
östermalm var på festen..hahahaha.
han ryckte sådär med huvudet som jag kom ihåg å skelade lite också..han tittade på mig jag tittade nada jag sa bara..dig har jag ju träffat förut (så slapp jag hälsa)
vi hade väldigt roligt åt honom dagen efter.
speciell man det där

och husband confessade precis att han "pulled a swedish girl sat"
å jag var så cool å sa, your our type you know. å fråga om han fått ligga
det hade han
jag var ännu mer cool när det inte gjorde ont, utan bara tänkte..bra för honom, jag vet hur det är.
sådär borde det va mer. jag borde lyckas med det oftare. lägga ner ägandekomplexet.
jag ser honom nästan mer som en lillebror som är väldigt lik mig. en förbaskat snygg en. som jag vill slita kläderna av..hehe. pervert

veckan är övertidsjobb å fixagrejs med sommarjobb å skit. sen ladda för nästa helgs besök. typiskt att alla alltid ska hälsa på i slutet sådär.,men jag är nöjd å tar man med sig en liten välkomstgåva i form av sprit så är man heemskt välkommen..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0