a long time ago we used to be friends



ok. stor nackdel med fuckbook.
folk hittar en.
jag vill inte det..jag har alltid gillat att va lite hemlig.
jag vill helst inte ens att folk ska veta vart jag bor nuförtiden..inte sånna där distant bekanta.
min exbästis har hittat mig på fuckbook nu..
jag har verkligen inget intresse av att upprätthålla någonslags kontakt.
hon försvann från mig där i början på gymnasiet någongång.
var med sin kille hela tiden
hon fattade aldrig hur hård hon kunde vara, att jag saknade henne och undrade varför hon inte brydde sig om att hålla i mig eller iaf vara min vän när jag trasslade in mig mer och mer.
tack och lov hittade jag nytt folk då som inte var ifrån skithålan. som var på riktigt
tog mig därifrån och sket i dom som inte var på riktigt..
jag är inte bitter,längre. men jag tycker det är lite onödigt att hon vill hålla kontakt
vi är så over.
aldrig mer ska jag låta en människa göra mig så besviken igen
nu vill jag knappt inte logga in på fuckboken...för att det är väl oartigt att inte skriva tillbaka på "vad gör du nuförtiden"
jag orkar inte, vill inte.
jag har klippt bort dig
så varför sitter jag här å lipar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0