denial



jag gick till jobb idag.
det kändes bra..jag kunde andas.
efter två timmar kändes det inte bra
kunde knappt se siffrorna.
men jag tänker alltid att det är inbillning.
jag stannar alltid..för länge.
som den där gången när jag mådde piss och skulle med min lärare till min gamla skola för att göra ett projekt..
hade monstermensvärk och hade gympat och var skakis.
slutade med att jag utan ett ljud gick ur klassrummet och in på toa när jag trillade ihop i en hög och passed out..
mådde så illa idag att jag ville lipa. och tänkte aldrigaldrig att jag tänker bli gravid frivilligt någongång. för jag kommer alldeles säkert bli en sån som mår illa hela graviditeten..å då skulle jag bara vilja hoppa från någon bro och hur sympatiskt är det mot en unge..?
två gånger satt jag på toalettgolvet, var yr och illamående
men jag ska va kvar på jobb tänkte jag..snart blir det lunch å då blir det bättre
men stod inte ut med tanken på mat.
gick in till k som sa att jag var likblek. b sa att jag var mer grön och pushade på att jag skulle gå hem..
mmmkej då. så jag gjorde det..
haha kunde inte låta bli å säga till k att jag nog var gravid..han bara..ja, men du har ju pulet..
nej usch..jobbig tanke.
så sa jag det till v..
-men om du vore gravid så måste det ju ta en vecka ungefär innan du börjar må illa
-..öhh det har gått en vecka..
-*fniss* jaha..
sov några timmar och allt är ok. fan också har inte tid/råd att va hemma men vet inte om jag vågar mig iväg imorn.
a säger att jag äter för lite..fuck that..äter inte mindre än jag brukar.
då gissar jag hellre på någon obotlig sjukdom som jag givetvis måste ha..
cancer i magen kanske??
nej,,jag är en klenis helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 18:43:03
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: ewsi

GUU VA COOL BLOGGEN BLEV! ett helt annat intryck lixom! ;D

2008-01-22 @ 18:45:06
URL: http://evelinasteger.blogg.se
Postat av: Linnea

du är inte en klenis..isåfall är resten av alla pms brudar i detta landet också det..bilda klubb?

2008-01-22 @ 19:01:28
URL: http://linneajosefin.blogg.se
Postat av: tjeck

lia: visst skulle jag vilja tt någon fixade min blogg men orka tävla för det..

ewsi:tack..^^

linnea: maybe not. det skulle va postpms isf eftersom jag hade mens förra veckan..tacka vet jag dom små pillerna som hjälper mot mensmonstret.

jag fattar inte riktigt hur folk hittar hit...men trevligt att tittar in..:)

2008-01-22 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0