dom jävlarna ska skjutas


jag lägger till en till favvoman på min lista..eller favvoblogginlägg snarare
läs det här
mikebike skriver om Helen Zahavis bok dirty weekend..eller en jävla helg som den heter på svenska
jag läste den i höstas..på norska. yay. dessutom utspelar den sig i brighton, lovely brighton
kvinnor och våld. favvotema. kvinnor som brukar våld dvs..
jag vet inte varför det alltid känns så skönt men det gör det..
idag ska jag själv läsa Joyce Carol Oates - foxfire, confessions of a girl gang
vilken handlar om några tonårsbrudar som bildar ett gäng och hämnas på män. läs den. läs dom.


klockan är snart halv sex. jag är inte påklädd än. jag tänkte kanske städa kylskåpet lite, äta gröt och borta tänderna
och läsa plus lyssna lite på p3 dokumentär. fan jag hinner ju inte ens med mina saker när jag har mkt tid. dooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0