everyday is just like sunday


jag har träningsvärk efter att jag och midget skakat rumpa i lördags.
mainstreamklubbar i en småstäder
jag kan ha kul och har eg inget emot musiken om jag är full
men den obehagliga köttmarknaden där. det är köttmarknad på indieklubbar också, men inte på den nivån
det var massa blonda jättefulla brudar och jättefulla killar som tog på tjejerna när dom kom åt..
vafan lix. äckel. jag hatade dom men dansade loss med midget. ingen vågar taffsa på oss
och jag blir alltid så trött på att bli knuffad hit och dit och vänder mig om efter tag och knuffar iväg störkillarna, som vänder sig om..ser en brud,, å ser förvånade ut och vet inte vad dom ska göra. vi bara fortsätter dansa tills vi svettas och trampar folk på fötterna överallt.
det är så tragisk stämning iaf. att män inte respekterar kvinnor och att en del kvinnor ser det som en ok bekräftelse att en man vill taffsa på dom. usch..hela inställningen att kvinnor är någon slags allmän egendom som män bara kan ta för sig av.
jag vakna sent i den stora sängen och låg och läste halva dan. det var skönt. inte bakis alls fast jag hällt i mig mkt.

det är snö i oslo igen..sucks.
var beredd å slänga spretets nummer innan, han är skum å går inte alls att tyda om han vill ses eller inte.
men sen skulle vi träffas ikväll, sen kom han på att han var för bakis så då skulle vi inte det..
men jag är cptrött och frusen och känner mig nere så lika bra deet..
nu längtar jag bara efter att sessan ska komma hit och kramas med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0