gårdagen


var lite underlig men bra kväll
jag och v drack ganska mycket sprit å satt hemma och pratade hemligheter och män..
kom ut till ett reaggeställe och dansade..träffade en svensk liten pojk vars styvpappa jag jobbat med..
det braiga med oslo är att det inte kostar något att gå in på dom flesta ställena
sen gick vi vidare till rock in och hårdrockskväll
jag tycker dom där hårdrockssnubbarna är rätt underhållande. med sitt långa hår och svarta kläder och bockskägg.
hur dom dansar. dsv spela luftgitarr på ett hårt sätt.
eller stå helt stilla för att bryta ut i ett vilt headbangande..alltså headbanging är rätt töntigt
den första mannen som pratade med oss var rätt skum och undrade om vi ville ha amfetamin eller kokain.(tröttsamt att folk ska tro att man knarkar för att man går till sk alternativställen.) tycker dom där medelålders männen som stryker runt på klubbar å bara glor på brudar, är rätt störiga.. som obvious aldrig kommer dit för musiken..särskilt på synthklubbar brukar dom där skummisarna dyka upp
hursomhelst den där snubben undrade om vi ville ha något å vi bad om en corona.
lite senare räckte han fram mig något..jag reagerade inte å tog emot å tänkte..jaha nu får jag en liten påse med kokain här..normalt.
men det var en 100-lapp..så jag köpte mig en corona och sa tack..typ.
å behöll växeln..haha
så min utekväll gick nästan jämnt ut.
alltså en del verkar ha problem med det här att bli bjuden på dricka..jag har inte det..jag resonerar lite om att om dom är så dumma i huvudet å tror att dom får mig för det så får dom tro det.
jag brukar inte ha problem med att vara otrevlig å få folk (läs män) å lämna mig ifred när jag inte vill ha dom runt mig längre.
dessutom händer det ju att jag vill bjuda män på dricka..det är så typiskt sverige..utanför norden så bjuder man varandra..här är det inte ok tycker rätt många..
min exlover flög i luften en gång när jag berättade om en man som kommit med shots till mig som jag glatt drack upp..ok förutom den lilla parantesen att dom kan lägga något i min drink så tycker jag det är lugnt..jag hade ju ändå hånglat med honom då..den där hiphoparen..haha mitt första och enda hiphopstrul



jag hittade en pojk jag ville ha å fråga han om han ville med på en röyk..det ville han..jag stod å flina å tänkte nu ska jag få hångla lite..men inte
han var lite tråkig å när vi sen kom in sa han
-bara så du vet har jag käresta..suck..kunde ha inte sagt det innan! lämnade snabbt honom

sällskapade v och en man vi kallade östermalm. ingen aning om vad han gjorde där.ok, han hade svarta kläder..men bakåtslick å såg väldigt bögig ut..plus att han verkade rätt neurotisk å slängde med huvudet fram och tillbaka hela tiden..eller var det kanske något jag inbillade mig på fyllan..öhh
vi gick iaf sen när jag började få lite torgskräck..något som växt fram det senaste året typ..pulsen speedar å jag får ångest å vill bara ut och känner mig innestängd..huu
gick tillbaka till reaggestället..hörde inte alls vad östermalm sa..sen hångla vi lite..det ilade i magen. inte av lyckorus utan fylla..så sen gick vi..östermalm hade skinnhandskar på sig haha.han ville nog ha hem mig men jag ska hem och sova sa jag..hade varit rätt intressant å se hans hem och studera hans beteende ännu mer..men jag var inte direkt dragen till honom..


jo förresten så såg vi en man som v känner som ser precis ut som jack sparrow..kajalen håret skägget osv. fint, även om jag inte har the hotts för sparrowtypen..
slutade med att jag å v gick hem själva å mitt fynd var en svart sjal en man hade gett mig när jag höll på att frysa ihjäl ute..
jag känner mig nästan aldrig hemma på nishade klubbar. på indieklubbar känner jag mig inte som en av dom..oftast. i england gjorde jag det dock..i sverige är alla så jävla pretto. på synth känner jag mig för mainstream å på hårdrock för mycket pop..

jag är förkyld som fan..tänker nog inte jobba imorgon.
spretet har äntligen slutat sega så ska övernatta där ikväll .å jag har mina nya silverknickers on..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0