godmorgon grünerløkka



vi börjar dan med lite norskt ljud
lukestar - white shade

jag tycker sångaren är söttjock plus att han har ett skumt öga.
och dom ser så sött töntiga ut.
det är så det är här..inte en männen som spelar i band är hotties..
videon är så norsk. typ, vi gillar gå på hurtigtur i skogen i våra lusekoftor.
det bekräftade sångaren också i en intervju. alla är sånna skogsmullar å skäms inte för det..bra grejor
nu ska jag äta frukost sen är det dags för en promenad i snön
låter bli mitt plankande på spårvagnen idag..
förresten så snor jag nu internet av min granne. därmed är internet min enda vän..öhh
eller jag kommer spendera mkt tid här..å bloggande kommer speeda..häng med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0