huskelapp


jag har en liten komihåglapp i min kalender før att hålla reda på vad folk heter på min avdelning.
jag suger på att komma ihåg namn, særskilt utlændska..

hittills ær mina stødord før att komma ihåg vem som ær vem..:
den blonda
den bruna unga
den långsamma
stammar
lille tjocka
den långsamma fick heta så før hon går konstigt och har nog något handikapp.
om jag skulle træffat mig sjælv skulle jag kanske kallats
den tysta
eller den snygga kanske..haha
veggot

bm chefen som sitter næra vår avdelning ær faktiskt rætt het.. blond och bakåtslick. jag tycker brats ær rætt heta ibland lite sådær som i american psycho.


jag ær så sjukt jævla trøtt alltid. somnar på trikken hit och hem. kommer knappt upp..somnar nær jag kommer hem.næringssbrist? brist på sol? eller depp, jag vet inte. skulle behøva en injektion av något..speed kanske?

vad ær det med mænniskor på spårvagnen, tunnelbanan bussen..whatever som først sitter brevid någon annan dom inte kænner. sen nær ett annat sæte blir ledigt så hoppar dom ivæg dit. varfør? ær det så førbannat jobbigt å sitta brevid en fræmling att man orkar resa sig upp och byta sæte..ja, jag fattar det då inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0