...i dont trust anything that bleeds for three days and doesnt die


-du knullade mig så jag blødde..ge mig några dagar att læka bara love
(om hur man bæst sæger till en man att man inte kan leka nakenlekar med honom just då pga mens,,)

det ær den bæsta førklaringen jag har kommit upp med hittills

i wish jag vågade sæga det till någon..det hade varit så hilarious.

i doesnt count bløda ner någons lakan som en bra førsta dejt..

så i didnt..

jag var alltså på dejt med mannen från helgen. (lets kalla honom spretet) vi kollade på film..klassisk liggadejt dvs..

men jag gick alltså hem innan vi kom så långt..och jag kænde mig som queen of sjælvbehærskning..

ovanligt och rætt skønt


mer om det nær jag slutat jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0