j-lo butt..anyone?


häromdan var jag och tittade på undies..kunde inte låta bli..var dock rätt besviken.
och lets face it, jag har inte råd med sånt som agent provocateur..plus att jag inte tycker dom har å mkt snygg i butikerna heller..
men när jag var inne på lindex å klämde på lite raffiga bhar så upptäckte jag att trosorna som hörde till (var i svart spets typ) hade butt-inlägg!!!
kom å tänka på en scen i the good old queer as folk-serien som gick på svt back in the days..
 där en av snubbarna har tagit med sig en heting hem..sen när dom ska klä av sig tar hetingen av sig sitt buttinlägg och det blir inte så mycket kvar att klämma på.
det blir inget åka av..snubben blir så besviken.

jag menar.vem köper buttinlägg..eg? är det ännu en sak man ska skaffa sig komplex över..ännu en sak som plastkirurgerna kan rädda oss ifrån genom att skära upp oss och spruta i oss saker.
prata med en kille om silikon häromveckan..han gillar det, jag gillar det inte..sen sa han att boobsen blir kalla när det är kallt ute om man har sillisar..tänk en sillisrumpa då.. å bli helt frusen i rumpan.fan vad obehagligt..
bränn buttinlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0