jag, en snesvettare


jag ær en sån som svettas. som dom flesta gør.
oftast kallsvettas jag och blir æcklig om hænder, under armar och føtter. it sucks beeing kallblodig.
nær jag trænar rinner det en flod mellan mina brøst och mitt huvud ær ett stoppljus.
ibland rinner det længs med benen.
jag kanske skulle mæta svetten någongång..krama ur det ur klæderna och spara. tævla i det.

jag svettas på nætterna också..hærligt å vakna av att det rinner længs benen. sådær så man næstan droppar.
jag antar att det ær något slags orolighetssvett.
men det jobbigast med att svettas ær å snesvettas..
nær man rotar i høgen av klæder på sængen, golvet, i stolen før å se vad man ska dra orka dra på sig..
jaha. den dær trøjan..ær den anvænd..luktar den ok..?
høger armsida?..ok.
vænster armsida?.. luktar gammal gubbe..mm
det kænns så onødigt på något sætt. att den faktiskt bara behøvs tvættas i ena armen.
jag måste komma på en løsning helt enkelt..
eg borde det vara rætt logiskt med att snesvettas..jag ær vænsterhænt och borde ju dærfør svettas mer dær eftersom jag rør den mer..?

kom ihåg ett p3 program jag hørde før år sen om tjejer som var helt fixerade vid att vara yberrenliga. bytte underklæder så fort dom kom hem. bytte dom andra klæderna flera gånger om dan.
hur orkar dom?
aldrig att jag kommer bli sån.
(ok att jag ær sunktypen men jag byter undies varje dag..dont worry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0