mama's gonna sex you up

jag gillar inte snoop. alls.
inte hans musik, inte hans attityd ,inte hur kvinnorna i hans videor framställs och framförallt inte hur han ser ut. *äckelrysning*
Men jag måste erkänna att jag ger honom lite creed för den nya hiten sensual seduction
även om den handlar om att han ska få knulla bejbs(sjunget på ett fint, mjukt sätt) jag erkänner att han har mer självdistans än jag trodde
och det är alltid hett. plus att han står och dansar disko i 70-tals-utstyrsel i videon.
 ljudet är inte alls "pump it". det jag gillar är att detta inte är så jävla machokomplex som det brukar va med snoop.
nu är det ju så att robyn sjunger i den nya remixen av låten, kallad "sexual eruption,"
sexual eruption, cuddle up little pup,
sexual eruption, mama's gonna sex you up!

vet inte riktigt vad jag tycker om att robyn vill sjunga med snoop men det är nog mest coolt tror jag..
för robyn gör ju musik som inte går ut på att visa sina tuttar så mkt som möjligt i hennes videos. hon gör musik på riktigt.
jag vill höra hela låten snart.

nu håller jag på å svälta ihjäl plus att jag försöker föra in elementet mellan benen (neej inte såå) för att få upp värmen.
så jag postar dagen video med da dogg




ok jag gillar timberlake, britney å nu postar jag snoop..vart e jag på väg eg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0