min hemliga blattesläkting



eftersom jag har ett så spännande liv var mina planer att ta igen sömn idag efter jobb
så jag däckade när jag kom hem och vaknade upp precis
jag drömde att timbaktu var min hemliga blattekusin, min mamma hade bara missat å säga det..
-ja, men han är ju adopterad..han är ju inte din kusin på riktigt..försvarade min mamma med..som om han var något att skämmas över i släkten
jag ba...
-klart han är! varför har ingen introducerat mig för honom..låtit mig mig leka med min kända blattekusin under min uppväxt så jag kan dra födel av det nu
aja..jag vaknade upp och jag antar att jag inte har någon midgetkusin i skåne. ska fråga mamma
jag har en annan blattekusin som är adopterad men hon är inte känd alls. hon är lite efterbliven..på riktigt
min favvokusin(inte efterbliven!) fyller minsann år idag..grattis!

ps. e timbaktu adopterad? nu måste jag googla på det.. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0