nysmarathon



jag orkar inte med en sån natt igen.
tänker på avsnittet med anders och måns-avsnittet. om hur mycket snor man sväljer under ett helt liv.
jobbar på det där snorsväljandet..
mitt huvud är helt domnat men rätt skönt.

ska sluta titta på pinsam tv. ofta nuförtiden så ligger jag å blundar för jag inte kan titta.
ett bra exempel var kvällens guldbaggegala..varför måste dom envisas om att göra dom där galorna när det blir så krystat å pinsamt hela tiden..usch..dessutom har jag bott ungefär 2,5 månad i sverige 2007, så hängde inte med alls i filmerna..
vände dock när per morberg kom in på scen å stod där och bytte om..^^
vet inte varför jag är så dragen till honom.
han är ju eg gubbe. skogshuggartypen som v säger..
men jag är gärna groupie till herr morberg i tell you

image42



det stör mig lite hur fort jag kan tappa intresset. hur överspelade känslor kan kännas nästan direkt..så fort det blir tryggt och bra och no drama så är det sådär..jaha..det var det det..

Kommentarer
Postat av: liza

du också?! jag är per morbergs största fan. jag skulle inte banga någonstans.

2008-01-22 @ 14:54:29
URL: http://drosophila.blogg.se
Postat av: tjeck

hehe..vi kan turas om å ha honom..?

2008-01-23 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0