pølsefest


på fredagar i norge så ær det pølsefest i matsalen på jobbet.

iaf på dom arbetsplatser jag varit på

man æter korv..då vet man att det ær fredag
dom æter inte ens riktigt brød till, utan något konstigt tunnbrød. helt opraktiskt och hålla en korv med tunnbrød alltså.

på fredagar avviker jag från min salladsmeny och festar på sega pommes med lots of mayo på.

då vet jag att det ær fredag.

en annan sak som gør det fredag ær att min væska ligger hær brevid.,packad och klar.

klæder, plattis och en flaska sprit.

ska bli riktigt gøy och festa med midgetkvinnan. dock trist att det ær brudbrudens avskedsfest då hon flyttar till brisbane.

hoppas bara inte min ryska beundrare dyker upp. inte indiern heller,som jag hånglade upp en gång..

gillar inte efterhægsna typer

och det ær liksom Inte ok att skicka sms på julafton., nær man inte ens legat med varann..
hærligt med  lite stalkerbeundran från exkollega..not
nu ska jag jobba lite också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0