premiär


igår för tjecks partajande i stan.
hamnade på glorias..rockställe med inte så många minors som det brukar va
det var kalas.
jag är alltid så senil när jag är ute
v och i får berätta för mig vilka som spanar in mig för jag märker det då inte
föll för en man med svart spretigt hår. sa, om jag ska ha någon så är det han..
v bjöd honom på vår fest
sen sa jag till honom att han var den finaste på hela stället å hånglade upp honom
inte så långt efter gick vi till grönland å hans hem
där han flera gånger sa
det är så koseligt.
ja shit det var det. han visade sig vara ett ace. bigtime.
jag vill ha repris/er. om jag nu lämnade rätt nummer. hoppas
tjeck är idag en nöjd, trött kvinna som går runt å fånler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0