så vem e hon?



sjunger inte tomas ledin någon hit som går så? eller hit å hit. en vanlig ledinlåt.
det finns en kvinna som jag tänker så om
vem e hon
det började i slutet av november när jag här å hälsade på i oslo innan jag flyttade hit.
jag var på manpower för en intervju..å där satt hon.
hon är snygg, har affro, rätt stylad och pratar bred skånska.
jag ba..men det är ju hon!
frågan är vem hon är..jag kan inte placera henne. det stör mig som fan
har vi träffats ute någongång?
jag gissar på att hon är kändis,.gjort något tv-program för svt eller så. eller kanske har hon något med hiphop att göra...??
jag stör ihjäl mig snart..
och sen när jag ska åka hem vid jul. jaha..där är hon på flygplatsen..
sen visar det sig naturligtvis att hon ska med samma flyg som mig..
Sen sitter hon såklart mitt emot mig på öresundståget..och jag kan inte sluta glo..å fundera.
Och. igår när jag var ute och gick en sväng och handlade linser i den mysiga blatteaffären sultan,..så glor jag in i en 7 eleven butik på väg dit..och där e hon!
what are the odds..jag bara undrar..
hon jobbar alltså i en 7 eleven butik i närheten av mitt hem. idag såg jag henne igen. förmodligen bor hon någonstans i mina hoods också eftersom alla vill bo här..sååå hippt.tydligen.
eftersom jag är en liten mes så vågar jag inte fråga, vem e du egentligen?
hon tror nog att jag är en stalker, alternativt lite störd eftersom jag glor efter henne rätt mycket
i have to find out!
vad ska jag göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0