slappmåndag



hemma nu. jag har som vanligt inte gjort något. gick hem från spretet när han skulle vaske..haha han är så ordentlig den där..säkert en sån typ som har underlägg till glas..
det var fint å sådär..mysigt och fnissigt. han skrattar åt det jag säger. retas med mig och pussar mig i pannan så jag blir helt varm i magen och känner mig som en liten prinsessa..
allt var bra förutom lite vaknauppinattenjagkaninteandas-panik. men jag somnade om igen
vad som händer sen får vi se..vet inte ens om vi träffas mer, men det gör vi nog.
jag stannade till och med på frukost. sånt springer jag alltid ifrån blir bara nervös.
det är underligt hur mycket lättare jag har för att vara naken med någon pojk än sådär visa sig.
det är alldeles för utelämnande och tar lång tid innan jag ens tänker seriös-tanken..på riktigt.
det gör för ont och gilla någon på riktigt. det är som ett minfält..för stor risk. jag är en sån jävla fegis men jag blir ett sånt emo-wreck när det går åt skogen. när jag tvivlar. jag tvivlar jämnt.
saknar inte min exlover speciellt. det är skönt och det är bra att vi inte ska ses på ett tag.

väntar på att bli uppringd av kilroy så jag kan boka.
min ipod är jättegay och gick till apple häromdan..men det mannen var så trevlig och charmig så jag glömde helt av å vara irriterad..började sjunga magnetic fields för mig å sådär.hehe
men jag är trött på krånglet nu ska ringa dom å gnälla lite..
shit det går så fort nu..jag borde ha fått mer pengar på mitt konto men aja det löser sig
å nu ska jag få besök i feb av cam också..greit
snart är det bara en månad tills jag sticker härifrån..ihh
jag har ätit två knäckisar idag..dags å äta på riktigt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0