størmoment


ær nær någon jævel envisas med att vissla på trikken i morgonrusningen
OCH det hørdes genom musiken på min pod
man kan ju fundera på vad det ær før fel på sånna mænniskor som visslar klockan halv åtta på morgonen nær alla ær på væg till sina tråkiga jobb.
det kan vara att den
-fått ligga
-på væg hem från jobb
-tagit olagliga substanser
- ær retarderad. (finns det ordet eg jag har sett det som øversættning i filmer..?)

hursomhelst så får man ju lust och gå fram och strypa den dær mænniskan. men jag såg  inte vem den skyldiga var..

k kom preics å frågade mig..
-du har pult va?
jag bara..nee (såklart rodnandes)
-men du ser ju så glad ut å har håret åt sidan sådær..
-nee. om det hænder så vet du att jag ju inte hålla mig från att berætta..
-ok då..

fan..jag vill pule..å gå runt och fånle sådær dagen efter som jag gør..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0