the nerdvoice

upptäckte idag att den här mannen
image40
han t vänster asså..nördnörden i american spledor är rösten till serienörden i simpsons.
jag älskar när jag kommer på sånt..när det klickar..

annars hittade jag en skitsnygg klänning i dag på frälsis. tyvärr kanske jag ska säga?, bor jag ju i dom hippa hoodsen där det såklart är väldigt hett med vintage så för det första kostade den 200spänn vilket enligt mig är lite för mkt för andrahands. kanske förväntar det på topshop på oxford st men i oslo..?
men när tantklänningarna inte är stora som hus så är dom som ett korvskinn..iaf om man sätter sig ner. eller försöker andas. som jag ..utrustad med stor bröstkorg som i princip ser ut som två extra bröst om jag ligger ner..eller två bucklor iaf, så går det inte att dra in någon luft.
skit också .det var så snygg annars. ljuset var snyggt där till å med omklädningsrummet var pimpat å stilrent å jag var snygg framförallt..:)

kan man ha mushand? min högerhand är lite cp å det gör ont att skriva med den, kanske för att jag spenderar flera timmar sittandes i sängen. jag blir alltid så obsessed när jag är into ngt..som för tilfället råkar vara min dator..
försöker skriva med vänster bara ibland för att avlasta..skulle vara en snygg sjukskrivning..nä jag kan inte va på kontoret jag kan inte typa med min högerhand.
istället skulle jag sitta hemma å zappa med vänsterhanden
handikapp!

nuförtiden har jag skittråkigt på jobbet så jag nästan dör. har lite å göra. å mina buddiesar slutar när månaden är slut.
då dör jag ännu mer.
jobba sova surfa sova jobba sova surfa sova jobba...
nåja lånade lite film å en bok om De Beauvoir av Åsa Moberg. Mitt feministhjärta skäms över att inte ha plöjt Det andra könet än..inte ens under rosa täcket är färdigläst...:/
såg att backlash är översatt till det stora bakslaget. här..pinsamt

fick mejl från min favvobög idag. blev glad. hoppas jag kan åka till polen i sommar/höst å hälsa på..dricka lite av den famous polska vodkan...

blev inget besök som jag hoppats på i helgen..ska sitta inne å glo på film å försöka skaffa mig en fylla gå ut å titta lite på folk..och framförallt.tvätta, då nästan hela min garderob luktar gammal gubbe..iieeuuh

om det är någon som vet hur man lägger in musik i bloggen. en såndäringa att klicka på bara..så hojta!
dagens repeat
Magnetic Fields - I thought you where my boyfriend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0