var e min post?



jag väntar på post.
har fått ett brev, men väntar på film, foton, tischa och en bok.
vart har dom tagit vääägen? kom nu. jag vill ha post nu!
dessutom måste jag få tischan och boken innan jag drar och dom ska skeppas, beställda outlandish.
jag litar inte på vår lilla postkasse och det här systemet.
jag borde fått en avi nu.
idag sa min syrra att csn skickat en räkning till mig hem till byn
jahapp..det är nu det börjar..csn is coming to hunt me down!


ok. det verkar som folk fattat det som att jag fick gå hem från jobbet häromdan pga mensvärk. så var det inte. min mensanekdots syfte var bara å visa att jag inte går hem från jobb/skola innan jag mår för dåligt..
jag hade alltså nada mens. jag bara blev sån ändå..
nu var det avklarat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0