working 9-5

what a way to make a livin'
barely gettin' by
it's all takin'
and no givin'
they just use your mind
and they never give you credit
it's enough to drive you
crazy if you let it


jag jobbar då 8-8 ist. med en halvtimmes lunch.
å kommer nog göra det imorn och övermorgon också..hd som en viss man skulle sagt (hardcore alltså..)
jag klagar inte..jag behöver pengarna. jag är bara lite mör..

och här är låten förresten
Sexual Eruption
sjukt bra gjort av robyn. det är en hit..jag hoppas den kommer spelas mkt på dansgolvet.

förrutom trötthet är jag lite smått bitter på att vissa män är sånna emotional retards ibland..
snart kommer jag väl få ett utbrott på k och b på jobbet å fråga..vafan kan ni aldrig säga vad ni känner för!!!???
heh.

nu ska jag lägga mig å läsa om de beauvoirs förhållande med sartre och andra män/kvinnor.
jävligt intressant kvinna det där..borde läsa hennes egen biografi också sen.
och förstås mobergs tankar runt det dåliga samvetet över att vara feminist men ha förhållanden som inte når upp till en tillräckligt hög pk-nivå på en jämställdhetsskala. men det är ju så..teori och praktik är ibland knepigt å få ihop..tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0