zlatan



idag på jobbet fråga någon kille mig om jag gilla zlatan
mmm sa jag..
det är något konstigt med honom..jag vet inte varför jag är svag för honom..
kanske för hans background..eller att han är skåning och/eller att han pratar så fin blatteskånska?
dunno
jag har gillat honom länge å på det där konstiga idrottsättet så känner jag mig lite stolt över honom när han vinner pris som nu på idrottsgalan..precis som om jag varit med å avlat hans talang..
dessutom har jag noll intresse för fotboll och sport i allmänhet.
kom ihåg när en vän släpade med mig på en allsvensk match i örebro en gång..
det var örebro mot mff, sista matchen i allsvenskan
jag hejja såklart på mff även om jag inte stod å brölade ut det direkt
såg en långhårig snubbe i mff å fråga min fotbollsälskande vän om det var zlatan?
han titta på mig, la huvudet på sne och fnissade
-zlatan..ne han har ju spelat i x land hur längesomhelst nu..
på den nivån ligger mitt intresse.
försökte hitta det sköna klippet med zlatan och grynet men det har tagits bort!! damit

hur kommer det sig att fotbollsvärlden (och hela idrottsvärlden för den delen) är så jävla hetro
det måste finnas massa smyghomosar i fotbollsvärlden
men såklart är ju den manlighet som presenteras i fotbollsvärlden totalhetero. om igen som på så många områden blir det den överordnade maskuliniteten.
att böga å spela fotboll går ju inte ihop.
men är det ingen som ser homoerotiken i spelet?
ok att dom håller på å testosterona sig å ska fajtas å så..meen
dom klappar varann..,kramas, slänger sig i stora böghögar (iaf i hockey)
hissar upp varandra osv..visst måste det smyga in en hand mellan benen då och då?
plus att dom i slutet tar av sig tröjorna och springer runt..det är ju som början på ett förspel
det ännu större pluset är att dom sen svettiga och härliga går in och duschar tillsammans..ja menar det är ju bara upplagt för snusk..dom sniskar sääkert varandra med handdukar på stjärten också
så jag vill veta..ni fotbollspelande homosar..vart e nii? komsikomsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0