efterfest på lannet


ja. jag har inte så mycket och skvallra om som jag hoppades att jag skulle ha.
jag drack litelite sprit sen tappade jag humöret och tjurade och var emo.
det gjorde inte så mycket, men träffade inte henne. jag fick kram och gos av lover istället.

min kropp fuckar lite med mig. normalt och få minimens i några timmar liksom.
sen sa min kropp nej till naket och jag fattade naada. men den kom igen sen, tack och lov.

träffade älsklings e, äntligen. sötasöta e. hon satt på vår filt och skrattade i kvällsolen när vi satt i parken och drack folle.

idag har det varit vaarmt. parkhäng med mat och öl och taffs. sen debban, drinkar och mys.
så bästa sommarkänslan. men lite melankoliskt för han åker nu. det känns rätt ok. det hade ändå inte kunnat fortsätta såhär. the show must go on. i en annan stad. på ett annat sätt.

sista jobbveckan nu. peppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0