fan asså


jag fick ett utbrott för någon timme sen
det gåår inte att hitta min svarta jeanskjol någonstans. skulle ju ha den imorgon
den kostade 250spänn och kjol är inte ett plagg jag är van eller vill lägga särskilt mycket pengar på.
de som känner mig vet hur uppstressad det gör mig att inte hitta saker hur förbannad jag blir, hur jag verkligen kan det här med att hänga läpp. jag blir galen på borttappat stuff.
mammi yppade att...ja jag tar ju hem och tvättar kläder till second-hand affären..jag hoppas jag inte tagit din kjol dit..
nee det hoppas jag också!
åhhhh

efterlysning utfärdas. den enda ställen den kan vara på (om den inte är här) är hos bästisen, hos j eller i läggan jag passade i början av sommaren..så pls! kolla om ni har en extra kjol där hemma så jag kan sluta störa ihjäl mig.

upptäckte att det inte alls gick att packa så lätt som jag trodde
sovsäck
luftmadrass
kudde
lådvin
kläder
sovkläder.
mat

det blir en del ändå.


åh fan vad jag stör mig.
blev lite snällare av att kolla på lovedokumentär på 2:an om två flator men ändåå
it's not fair!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0