fredagsparty på lannet

housewifedag. städat. vattnat. diskat und so weiter.
inte riktigt gjort det jag ska. bra på att inte göra det jag ska.
den lilla killen med långt svart hår på jobbet gillar nog mig ännu mer idag efter att jag sagt något om att jag gillar våld&porr. (inte som kombo då) jag tror han kommer lägga in stöten på e-boda. vi får väl se hur despo jag är på sista natten. visst han är lite söt och score om jag tar mig till 90-klubben (scorat någon född på 90-talet). mja

imorgon ska jag dammsuga mitt rum på hår. jag fäller som fan, alltid. mitt hår mår nog inte bra.
jag har blåmärken som är gulmärken på väl valda ställen av kroppen. visst ibland är det lite roligt att bli "märkt".
om man vill ha någon ny är det inte lika roligt.

vi snabbadade efter syster övertalat mig. är sån badkruka nuförtiden. det var rätt ok.

jag är så trött på att vara spänd. på att tänka ut worst case senarious. att försöka lista ut hur jag kommer bli ledsen, när det ska gå åt helvete för det är så på kanten nu. jag är så på kanten nu. det är så farligt om det svänger för långt åt sidan. väntar på ett breakdown. för det där i bröstet kommer aldrig riktigt ur.
varför låter jag det gå för långt, ta så mycket energi av mig?
måste släppa. måste låta det få göra ont måste rycka axlarna lite åt det. tar ner det på jorden. tar ner mig och min hispighet. låta det vila. låta det komma till mig.

så skönt att jag snart ska flytta ihop med bästisen. kvinnan med stort k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0