läggor del 2

när vi skulle kolla på läggan sen så kom vi fram till rätt adress. men det var ingen porttelefon! och säret hade ju inte lämnat något nummer förutom det här konstiga jag fått där ingen svarade.
träffade ett trevligt par som också skulle kolla. de ringde 118118 men inget napp på telefonnummer där heller. så jag testade ringa det konstiga numret igen..fick svar från mats då. men han var inte ens där..trots att han skickat mejl om att han skulle ha visning på eftermiddagen.
vi gick tillbaka några timmar senare, efter sushimys i parken. men nej..lägenheten var inte tillräckligt ok för den hyran. vi åkte ut till havet och hängde. ännu mer mys.

fick ett svar idag på vår annons. en 3a i hamnen. hyran är lite dyr och vi måste ändå bli godkända av hyresvärden för att få ta den. vet inte om vi blir det då en av oss pluggar och den andra söker jobb..känns inte som det. lutar mot min lovers lägga. har naturligtvis redan föreställt mig hur det skulle va och bo där och givetvis vilka jag ska bjuda till inflyttningsfesten..haha och vilken musik vi ska spela..^^
det är inte helt klart än. men på söndag tackar vi nog ja. hoppas det löser sig sen, att det blir godkänt för andrahandsuthyrning..

haft skitdag på jobbet men försöker stressa ner. ska snart koka soppa,städa och ringa på samma gång tänkte jag.
måste funderar på när jag ska säga hejdå till lover, ev skriva kontrakt, hälsa på e och så.

jag tänker i banor som är förbjudna. jag tänker inte berätta för någon. jag tänker i smyg och censurerar mig själv. jag vägrar vara det jag tänker. vägrar erkänna. d e n i a l 2.0

varför kokar alllltid röda linser över??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0