morrn


igår jobbade jag med en man.
han var snäll & så men ser helt sönderrökt ut. (jag pratar om cigg nu) och han har en thailändsk fru. jag blir alltid lite misstänksam mot vita fula män med thaifruar.
anyway, vi pratade kampsport. det brukar bli så av någon anledning. jag pratar kampsport eller ev porr med mina manliga kollegor. anyways. han hade varit i något land. tror det var vietnam eller liknande, korea? när han var ung och tränat kampsport..jag frågade vad han tränat för någon kampsport.
-ninja..
-ehh..jaha?
jag såg framför mig en man med ninjasuits i garderoben. mannen är 50+


gå upp klockan nio för att förbereda middag är sjukt vuxet. nu väntar jag på att daggen ska gå bort så jag kan klippa gräset hos mormor. släpa omkring på den där mackapären. jag klipper nästan aldrig med den där självgående grejen inställd. jag vill släpa. det blir bättre så.

jag tänker ihop en text om våld. måste skriva den.
nej, den kommer inte komma upp här.


de jag sitter med på jobbet mobbas och säger att jag ser så jävla sur ut hela tiden. men vafan kan jag hjälpa det eller. orka vara kvitterbrud, this is my natural face. och är det någon som inte vågar prata med mig pga att jag ser förbannad och sur ut så skiter jag i dem anyway.

tankar hem alla elliott album jag inte har och hadouken!-remixer. komsikomsi


ps. statcounter ftw alltså. statestiknörderi är beroendeframkallande. man kan inte sluta titta. sitta och klura på vilket ip som tillhör vem osv. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0