no more sjukis


idag har jag fått två oväntade samtal av två raringar. först ringde m. glömmer bort ibland hur mycket jag gillar honom, vilken loving person han är och hur jag kan vräka allt från frustration till relationstrubbel över honom när jag vill.
måste åka och hälsa på dem snart.

hesten och jag satsar mot e-boda. det hade varit so much fun. jag vill. fint också att hesten börjat bli aggressiv på festival, jag skrattar och säger att hon blivit som mig nu, hon håller med.

min andra hälft gick på en lägenhetsvisning idag, tror dock inte vi får den.
min lover vill att vi tar hans lägga. och jag kan få hans säng. how weird is that. det skulle nog fucka mig totalt men har vi råd att vara kräsna? dunno yet. "hej jag knullade mig till en central 2a". man får väl använda sina skills till något lix.
tydligen så har jag vartit med och slitit ut den sängen. det var med dig den började gnissla sa han..mohaha.

slut på sjukis/sunkdagar.
imorgon börjar jag jobbet klockan 06. jag har sovit vääldigt många timmar de senaste dagarna. lycka till till mig att få någon sömn inatt.


jag blir knäpp och fullkomligt oberörd omvartannat. berg och dalvana
på något sätt blir jag lugn när jag vet att saker och ting har ett synligt slut. för annars vet jag inte vad jag gjort, vad jag vågat. det hade gjort mig mer olycklig än nu ändå.
för jag vågar aldrig kasta mig ut där. inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0