sweet löööv

ja, jag är ändå en sucker för romantik och sådär.
ett av mina favortiprogram förra hösten var  en fri kvinnas bekännelser. där hon, Jennifer Fox, tar upp sina egna misslyckade relationer. det klassiska konceptet att vilja ha det man inte kan få, att inte vilja ha den man kan få, den man litar på, är trygg med,  den som är stabil och tillgänglig.
 den där dragningen mot olycklig kärlek. hon samtalar med kvinnor världen runt om relationer och sexualitet.
jag gillar henne för hon är som kerstin, ibland lite för mycket men ändå så mänsklig och hon gör fel liksom alla andra.
jag gillar henne för det ger hopp. att jag kan vara 40 och fortfarande få misslyckas med mina relationer.

det jag egentligen tänkte skriva om är svts dokumentärserie som sänds från och med idag och fyra torsdagar framåt. temat är kärlek med förhinder. dokumentärerna ska avhandla ämnen som monogami, bigami och homosexualitet
mest intresserad är jag av nahid perssons dokumentär, fyra fruar och en man. nahid, som även gjort prostitution bakom slöjan som jag tyvärr fortfarande inte har sett.

om det är någon som vet vart man kan hitta/ ladda ner dokumentärer som en fri kvinnas bekännelser och prostitution bakom slöjan, så är jag tacksam.

söka bostad nu. ja.
dödssurret i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: angry-glen är en slampa

angry-glen har festivalhovat light. o när jag säger light betyder det i ett tält men alla kläder på o inget jäätteokristligt. med en 29årig smånördig journalist från sthlm. snygg men för gullig/mesig. ohwell. lite kul o väldigt klyschigt var det!

2008-07-06 @ 21:05:25
Postat av: scarface-glen har också hovat

ring mig och berätta allt och wtf, hur fick du artistpass. var ellielove där?

jag fick mitt av hovande..så tröött. gjort things jag aldrig gjort. på ett konstigt och roligt sätt. call me hova så pratar vi detaljer..;)

2008-07-07 @ 10:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0