everyday-day


det är sommar. det är besök på landet. det är min allra första bästis mamma.
min mamma och hennes mamma hoppas fortfarande lite på att vi ska vara vänner.
hon flyttade härifrån när hon var 5-6år..
pappa visar foton. pappa älskar visa foton. ingen har hjärta att säga till honom när det blir för mycket.
efter en timmes bildvisning blir man lite...trött

de dricker kaffe i trädgården. jag vill också.


jag tänker mycket på jobbet, när jag är på jobbet.
att jag kanske ska tagga ner lite och inte fortsätta spela på den här hårda, arga, bittra tjeck som folk tycker är underhållande.
jag vill inte vara så negativ och whinig.
kusinens boyfriend är som att ha en brorsa. vi är lika gnälliga och jobbiga vilket gör att jag knappt står ut med honom ibland. han behöver någon som ber honom skärpa sig ibland, sluta vara elak. det behöver jag också. och det är ingen annan som vågar vara så rätt fram mot någon av oss där.
jag behöver någon som synar mig. som ser att jag inte alls är hård
som han gör och lägger en arm över axeln när jag är förbannad. det går inte över men det känns bättre

fick nej från jobbet jag sökte. fan också. hoppades för mycket. måste ta tag i det andra nu.

däcka nu. sen skriva text. söka jobb.
rastlös och jag vill bli knockad, ha action. men behöver sova mest.


ps. det är roligt att det verkligen finns folk som använder ordet boppar. (tuttar för er som inte fattar) sååå skåne. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0