mjo

nej nu får det fan vara slut på de här humörssvängningarna. jag måste ta tag i det där.
jag skulle ju skriva om de där söta fölungarna jag ser varje dag när jag cyklar hem från jobbet.
på eftermiddagen ligger de ner och vilar i gräset.
jag vill bara gå fram och gosa med dem, klappa den där lurviga pälsen. sniffa den där lovely doften som hästar har.

jag är så jävla trött. jag vet inte ens varför jag blir ledsen. det är nog tusen saker.
jag glömde bort det lite och fastnade på statcounter igen.
sjukt kul att snoka på mina läsare.
växjöläsarna toppar fortfarande. sen kommer malmö.
jag kan se om ni använder pc, mac, firefox, safari, vilka länkar ni gått via, vilka städer ni läser ifrån, vilka länder ni läser ifrån, vilket bredbandsbolag ni har osv.

jag vet inte vad jag vill ha sagt mer än att jag är lite överkänslig från time to time. ovanligt.
tur att jag snart ska på festival med mina galpals

i need to get laid

jag har iallafall en söt syster som gör varma mackor till mig och serverar mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: analt läckage

Jag lär ju vara ända norgeläsaren!(?) Älskar statcounter, älskar att semistalka mina läsare. Känns inte mer än rätt, liksom, jag häller ut hela privatlivet o då kan jag väl åtminstone få veta vilken stad läsarna bor i!!

(Har f ö en onormalt hög nivå av utlandsvenska läsare. But why, liksom???)

2008-08-01 @ 00:06:18
URL: http://analtlackage.blogg.se/
Postat av: tjeck

du har rätt. du är min enda, än så länge. i can see you..:)

visst är det kuul?

jag har inte riktigt koll på om man kan söka på ip-nummer också. isf vore det guld..



heh. de kanske googlar på anal..;)??

det är också sjukt kul att kolla vad folk googlar för att hitta hit. lästalking ftw!

2008-08-01 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0