den underliga lägenhetsmannen

såhär är det.
en man ringde mig i veckan eftersom vi svarat på hans lägenhetsannons,.,
vi skulle komma och kolla på den på söndag
den här mannen presenterade sig aldrig utan sa bara,
-ni var intresserade av min lägenhet..?
vi är fortfarande inte säker på vem han är, vad han heter eller viljen annons det var men vi skulle dit och titta på hans lägenhet idag. jag skulle ringa på förmiddagen.
jag har något vagt minne av vad hans sa att han bodde på för gata, något med rönn-lönngatan.
om man söker på det numret han ringde ifrån så leder det till en firma, den ligger rätt långt utanför stan.
ingen svarar iallafall på det här numret idag.
den enda annons som matchar på blocket är skrivet av en mats. det här numret som han ringde ifrån är inte skrivet på ett mats utan en börje.
jaha..
sen hade jag fått ett mejl från den här mats som skrev att det var visning på hans lägenhet idag och imorgon, så vi ska gå dit. vi har fortfarande inget nummer till honom men det kan vara mannen jag pratade med i fredags.
det underliga isåfall är att han inte sagt något alls till oss om att det ska vara allmän visning..och om vi vill ha den..undrar jag om vi har någon förtur då?
så nu ska vi dit i eftermiddag..bara..ehh, var det dig jag pratat med eller??

det har varit en bra men underlig helg. sagt hejdå till lover men kanske ska dit idag igen å kolla på hans lägga med bästisen. loverns vän som tjeck spanat på innan är också där. i lördags hade han kvinnosällskap där också..bara hej..kul och se dig. vi knullar här, medans ni knullar i rummet intill..

ikväll spelar el perro del mar i en park här i stan. jag måste åka hem så jag missar det.
men det 19augusti kommer junior boys till stan och och spelar på festivalen..yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0