festivalpepp



woho..dave är på e-boda!!! det var forever sen vi sågs. mannen som visade mig london. som hjälpte mig hem en natt när jag var på tok för full. som jag fnissat och druckit öl med. hängt med på knarkiga fester i det manskollektivet han bodde i. jag var rätt oskydig back then. jag är rätt oskyldig. jag saknar att hänga med mansgäng. jag hänger knappt med män alls nu. lite med ed och med lover såklart. men inte flera män. ed, dave och jag ihop på festival. så nice. dave som man kan avsluta en fest med genom att ge varandra ryggmassage och sen däcka intill varandra. utan att det är på tal att ligga. på ett skönt sätt. ingen fattade varför vi inte låg.
dave som jag hånglade upp första gången jag var på festival. jag hånglade med måånga. dave har mjuka läppar.
bra man det där.

och i cant tell you hur glad jag är att få träffa delar av englandskollektivet..och hesten! som jag delat säng och allt med i ett halvår. som jag saknat mig parhäst.

min lilla beundrare på jobbet börjar bli påfrestande. han har idag lyckats be om att få bila med mig och e till e-boda och bett mig köpa ut till honom!
någon måtta får det vara. så imorgon ljuger jag ihop att det inte finns plats kvar till honom för det finns en viss tendens att han kommer följa efter mig på festivalen. han känner inte ens särskilt många där.
visst, vi har det trevligt på jobbet men jag tänker inte babysitta honom och framförallt inte hångla med honom som han verkar keen on. det är lite väl obvious nu. och det är inte charmigt längre.
jag är inte så bra på att säga ifrån på det sättet.
sluta stalka mig!
funkar det?
jag vågar inte säga det.


för två år sen var jag på roskilde, då tänkte jag: nää..jag tänker inte åka på festival på länge nu. jag blir bara aggressiv, gnällig och angstig. de där folkmassorna jag börjat få svårt för, får torgskräck och vill ha space. vill bort
men e-boda är myys. och jag har många där jag gillar. det blir bra

nu ska jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0